www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

luni, 11 august 2008

Tura lenesilor

duminica...cica-i zi de odihna...asa ca am folosit-o ca atare...


Am vorbit cu Georgi sambata seara si aveam 2 planuri: 1.sa mergem in Plaiul Foii sa ne vedem cu Nicu si cu multi altii care fusesera la Carpathian Adv. si sa facem o tura pe acolo, 2. sa urcam in Baiului. Am ales varianta 2 mai ales ca eu trebuia sa fiu la 7 seara in Bucuresti si Plaiul Foii era cam departe. Ne-am dus la gondola din Azuga, ne-am golit buzunarele de muuulti bani- 30 roni cu tot cu bicicleta. Am urcat putin pana sub Baiut unde am poposit mai bine de o ora la o pauza de masa si de barfa. Si cum stateam asa intinsi la povesti...ma gandeam ce bun e Baiului pentru un somn , adia putin vantul, iarba era moale, Bucegii se vadeau frumos din Baiului. Ne gandim ca pentru o coborare prin Posada ar trebui sa mai pedalam ceva si m-as intoarce sigur tarziu in Bucuresti(chestie imposibila ca trebuia sa-i duc lui Ovidiu la ora 7 seara corturi pentru tabara ce urma sa plece in Retezat) , o coborare pe la Piscul Cainelui implica carat bicicleta in spate la vale, mai ramane Zamora pe care putem cobori pe bicicleta. Asa ca-i dam la vale pana in Poiana Tapului, apoi ne oprim la o pizza in Azuga, chiar langa "biroul" meu de pe strada Florilor (apropo de Azuga...ne-au pus retea wireless la vila :D iuhuu).

Luciana, 10.08.2008

Un comentariu:

Stefan Tapalaga spunea...

Superb totul,minunate descrieri si fascinante fotografii!Mult succes in continuare!