www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

duminică, 17 august 2008

Retezat august 2008

" Buna ziua!
Va invit sa cititi jurnalul taberei cu corturi, desfasurata in perioada 11-16 august in Poiana Pelegii, masivul Retezat.
Ziua de 11 august ora 6 dimineata unde langa un magazin cica din asta cu echipament de munte, smecher frate, ne-am adunat pentru a pleca departe de parinti dar mai ales de canicula. Dupa un drum din ala lung prin munti si padure ajungem la baraj pe-acolo si am coborat. Gandurile noastre se abateau la ideea ca am ajuns dar aveam de urcat initial 10 kilometri, precum a prorocit maestrul si liderul alpin.Pe drum ca printr-un farmec negativ s-au facut 16km. Corturile le-am instalat si ne-am culcat. Luciana fiind doar cu mintea la noi si dorind si ea o vacanta, si-a trimis draga ei profesoara in ale gatitului si aceea fiind doamna Rodica Neacsu, care a gatit excelent, fata de tine >:) . Copiilor mici o sa le ofer un nume de cod: “pici”. In prima zi, picii au fost alaturi de cei care fusesera si anul trecut la o laguna frumoasa. Pe drum ne-am intalnit cu niste cai salbatici frumosi. Cei mari au fost la lacul Bucura si apoi in saua Pelegii de unde au dat telefoane.A doua zi nu mai stiu ce-o facura picii, dar cei mari au fost aproape de pietrele Iorgovanului, dar datorita orei tarzii la care decolasem, n-am reusit sa ajungem chiar acolo. De obicei seara stateam si spunem bancuri, jucam fata ascunselea etc. In general jocuri de tabara. Ne mai lipsea o chitara. Ajungea ca ala mare chitarist, Vasile Seicaru. Dupa efortul mare depus de noi aia marii, a urmat o zi de relax unde am fost la laguna si unde ne-am balacit si ne-am simtit bine. Insa aceasta zi a fost un fel de “prepay for war” pentru 6 dintre noi urmau sa faca un traseu fain. Acest traseu consta in cucerirea vf. Bucura 2, Peleaga,unde ne-am intalnit cu celalat grup mare condus de Marian si Ionut, Papusa Mare, Papusa Mica, Custura si Buta. Am plecat la ora 9:00 si ne-am intors la ora 7:30 seara in frunte cu maresalul Radu(Om din Tibet). Protagonistii: Diana, Mircea, Ana, Liza si Georgi si fermecatorul si inegalabilul Eul.(Eugen). Sambata a fost ziua cand am plecat si ne-am luat bun ramas de la poiana care era curata ca lacrima, pentru ca aceasta este mentalitatea noastra. Drumul a fost la fel de lung si la intors, dar ne-am intors sanatosi si obositi. Un lucru care l-am invatat de la Radu in aceasta tabara a fost ca aici nu exista democratie decat din momentul in care coboram din autocar sau tren la intoarcere."
A povestit cu stima si cu multa placere,
Eugen, 13 ani, participant la tabara Retezat 2008 – Himalaya Travel
Perioada de desfasurare: 11-16.august.2008



2 comentarii:

Andrei spunea...

tare Eugen...

HIMALAYA TRAVEL spunea...

povesteste mult mai misto live, acum a scris si el o poveste ca l-am batut eu la cap