www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

luni, 4 august 2008

Diham- Rasnov- Predeal

Tin minte iernile din copilarie cand urcam la Diham cu schiuri si bagaje pentru o saptamana, erau nametii cat noi de mari, cantam seara langa soba si plangeam la plecare. As fi vrut atunci sa fiu cioban sau haiduc... Am ajuns duminica cu bicicleta pe acolo si nimic din noua cabana nu-mi aminteste de tot ce-am trait, 3 etaje, balcoane de fier la care atarna tricouri, pantaloni, chiloti, s-a incercat a se contruit o vila in loc de cabana care a ars.
Plecam din Diham pe Glajerie, spre Rasnov, ajungem in tiganie, apoi in alta tiganie- in cheile Rasnoavei (nu am mai fost de mult timp duminica pe acolo...manele la maxim, gratare, vreo 2 "alpinisti" erau pe Bolovanul Prostului si vorbeau la telefon cat sunt de cool ca se catara) . Urcam la 3 Brazi cu bicicletele in carca, coboram in Predeal.


Niciun comentariu: