www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

sâmbătă, 9 august 2008

Tabara catarat+bike

 In prima zi am luat trupa de biciclisti. Am plecat din Azuga cu maxi pana in Sinaia, acolo l-am luat pe altul pana la 1400 de unde am coborat pe drumul vechi- poiana Stanii- drumul Regal- Sinaia. Am intalnit 2 ursi dupa care am stat cel putin jumatate de ora sa se sinchisesca sa ne elibereze drumul.
A doua zi am fost in Cheile Rasnoavei unde le-am montat o mansa de catarat. Cativa din ei au fost cu Marian pe trecerea suspendata pusa de Popa din brana de unde incepe Cezar Manea. Popa era si el pe acolo, astepta un saritor la bungee. A treia zi am fost in cartier la Noua in Brasov unde s-a facut un "parc aventura", foarte foarte misto- cu 20 ron/ copil si 40ron/adult se poate sta 3 ore. parcul are vreo 5 trasee in functie de varsta participantilor, traseul cel mai greu fiind cel negru care are ceva pasaje palpitante.


Luciana, 9 august2008

Niciun comentariu: