www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

luni, 3 noiembrie 2008

Azuga - tabara de toamna

Ca parca uitasem cum e...iata ca se stranse o gasca de tabara, 20 la numar, toti unu si unu :)
Unu cu o durere.... altul cu un dor de mama, de casa, de catel...altul mai simpatic si fara probleme...
Faina vremea, asa ca ne-am plimbat in fiecare zi pe undeva.
Vreo 2 zile prin Cheile Rasnoavei la catarat si tiroliene, una la Parcul de Aventura din Brasov (super distractie pentru copii si nu numai, m-am dat si eu pe traseul rosu si abia abia am reusit sa-l termin), alta la Spumoasa, alta zi am facut jocuri, stafete, picturi, in alta ne-am facut costume si dovleci pentru Haloween.
Iustinica a fost din nou mama tuturor, eu m-am antrenat psihic pentru taberele de iarna, care se anunta muulte. "ursuletzu' " are si el tabara la Predeal, asa ca seara avem prilej sa ne intalnim si sa ne povestim:) Alica a venit sa ne ajute in ultimele 3 zile si parca timpul a trecut foarte repede:)

Niciun comentariu: