www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

marți, 22 iulie 2008

Rotterdam

Septembrie anul trecut,2007, castigaram o excursie la Rotterdam,VIP, la Air Race. Desi Flugtag s-a intamplat in sept 2007, excursia a venit un pic mai tarziu- in iulie 2008. Asa ca pe 19 iulie am plecat laRotterdam: eu, Cris, Hashu, Dexter, Arabela. Rotterdamul nu mi s-a parut cine stie ce- un oras nou, cladiri inalte, linistit. Inafara de cateva coffe-shopuri care mai inveseleau atmosfera...nimic spectaculos. Ne-am intalnit sambata si cu Dinutzu- un prieten care locuieste in Paris, venise sa vada si el Air Race-ul.
Sambata seara am plecat in Amsterdam, din care am vazut destul de putin, am stat cam 4 ore din care 2 in coffe-shop si 1 ora l-am asteptat pe Cristi -un prieten.

Ne-a plouat in continuu aproape si am murit de frig. Am aterizat in Bucuresti unde erau cu cel putin 20 de grade in plus fata de Olanda. Groaznic...am murit de cald de la aeroport pana pe strada Fainari- la mine. Am stat cateva ore si am plecat din nou ...:)

Niciun comentariu: