www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

marți, 29 iulie 2008

Apuseni- Cetatile Ponorului

Am plecat din Bucuresti cu trenul- 12 ore la cuseta pana la Oradea. Acolo ne asteaptau 2 microbuze de 8 locuri in care am intrat toti 30. Tabara...unul plange, altul tipa, altul se cearta cu altul pe nu stiu ce prostie, ce dor mi-a fost sa plec in tabara. Ma gandesc la Ovidiu care probabil era acasa in pat, boscorodesc putin si ma gandesc la momentul in care se va intoarce roata. Ploua...cod rosu in tara,parintii ma intreaba in gara ce vom face acolo daca va ploua- "pai ce sa facem...o sa asteptam sa treaca ploaia". Nu m-am gandit ca am astepta prea mult, imi imaginam ca poate ploua 2 zile maxim- din pacate ploaia nu ne-a lasat sa ne bucuram linistiti in nici una din zile. Cu toate astea- am reusit sa facem cateva din traseele pe care ni le-am propus - Focul Viu,Circuitul Barsa, Cetatile Ponor, Vartop. Cu greu s-au uscat hainele, pentru ca ne-a prins de catpeva ori ploaia,copiii au bagat ceai la greu asa ca i-a ocolit raceala.

De amintit ca oamenii de acolo sunt cu totul si cu totul speciali -mai buni, mai calzi si nu in ultimul rand totul e mai mult si la un pret mai mic:D . Soni, bucatarul, ne-a gatit la ceaun o mancare incredibila, Delu- Telu, ospatarul este un reprezentant al oamenilor din zona- vorbeste molcom si e socant de direct, Liviu - ne-a pus sandwichuri din partea casei pentru drum si ne-a facut focul in camere desi nu-l faceau de obicei.

Recent s-a contruit la cabana Cetatile Ponorului si o mansarda care arata foarte bine- fiecare camera cu Velux si baie - recunosc ca baia de acolo arata mai bine ca cea de la mine de acasa.

La focul de tabara a fost un moment de sinceritate in care fiecare a spus ce i-a placut si ce nu, am tras concluzia ca tabara a fost una reusita, toti copiii erau multumiti si fericiti.

Partea mai putin frumoasa a excursiei a fost drumul de intoarcere cu trenul, 2 din copii au vomat in compartiment - din cauza apei cu care nu erau obisnuiti sau poate din cauza oboselii, a trebuit sa curat compartimentul- a fost HOROR!!! Mi-am dorit atunci sa nu mai existe tabere, sa lucrez intr-un birou cu aer conditionat si cu calculator in fata, cu mase pranz fixa,etc. Acum mi-a mai trecut...:)Multumiri lui Radu si Iustinei pentru sprijinul acordat si pentru disciplina instaurata in tabara (au fost porecliti de copii - Hitler si Stalin) :D


Niciun comentariu: