www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

duminică, 28 iunie 2009

o zi minunata...

Am avut o zi cu ghinion saptamana asta. Printre altele:
- lui Alex(copil din tabara) i-a cazut un bolovan pe mana, mie mi-a intrat un cui in picior(ne-am luat de manuta si ne-am dus la spital)
- in casa de la Azuga au intrat cateva picaturi de ploaie - nu multe, dar deajuns incat sa ma sune parintii acuzand o inundatie in casa
- Ruxi plangea dupa mama si vroia sa plece acasa
- mi-am dat seama dupa vreo 3 ore, in Cheile Rasnoavei, ca imi lipseste un copil si ca de fapt nu l-am luat cu noi de la pensiune (ramasese la televizor desi s-a strigat plecarea)

Urmarea zilei a fost ca:
-cu greu m-am culcat linistita - imi tot imaginam cum un bolovan de fapt poate lovi un cap mai degraba decat o mana
-m-am tarat vreo 4 zile din cauza gaurii din picior
- Ruxi a plecat intradevar acasa
- m-am mirat de isprava facuta de mine cu uitatul - nu mi se mai intamplase asa ceva
- nu exista activitate care sa-l dezlipeasca pe copilu' cu pricina de televizor

Cu toate acestea....saptamana a fost agreata de copii care promit sa se mai intoarca in vacanta de iarna...unii pentru tabara, altii/altul pentru televizor....

Niciun comentariu: