www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

duminică, 17 mai 2009

Halpinistii ca ministrii- partea 2

Insotiti de "guru", pe numele sau adevarat "sefu'alpinistilor" sau altfel spus "d-l David " am facut o excursie in piatra Craiului : Padina Calului, vf Turnu, Padina Inchisa, Coltul Chiliilor. Alaturi de noi (eu si Dani), alti cativa invatacei ii urmeaza pasii: Ovidiu si d-l Borsan. Padina Calului, o vale cu ceva saritori destul de ude si destul de mari, asa ca am ocolit-o un pic prin dreapta, prin "Cambogia" - desis de copaci si boscheti. Dupa ocolirea saritorilor ude prin dreapta am intrat din dou in padina Calului, urmeaza cateva saritori un mic mai mici, ude si astea. Respect domnului Borsan care la aprox 60 ani n-are nici o greata sa treaca pe acolo la liber. Ne-a impresionat, plus ca n-a schitat toata ziua vreo urma de oboseala. O data cu schimbarea vremii pe parcursul traseului se mai scoteau din rucsac ceva echipamente light si foarte eficiente, eu si Dani fiind cei mai "mucius" in domeniu, ne-a(m) convins ca trebuie sa ne mai achizitionam o gramada de lucruri. Oricum Dani a intrat in gratiile lui guru inca de la inceput, fiind imbracat predominant in Mammut si incaltat intr-o pereche de bocanci cumparati de la "cel mai tare magazin":D. ("Acum pot sa te si bat ca nu-i problema" - Dani)

Ajungem in creasta, in varful Turnu ni se face un tur de orizont. Lui guru nu i se spune degeaba asa, el stie orice coltisor, orice stanca si multe povesti frumoase despre zona., este intradevar o placere sa mergi cu el. Apoi coboram pe Brana Caprelor pana cand aceasta se intersecteaza cu Padina Inchisa, o luam pe Padina Inchisa si ajungem la Coltul Chiliilor.

Ne-a placut mult si speram ca in viitor , daca suntem cuminti si echipati bineinteles, sa fim acceptati in grup :)
La o ciorba ne-am intins la o discutie filozofica(eu cu Dani) despre dezvoltare, extindere, chestii, trestii...din astea...de oameni mari. Ne-am intors rupti acasa si am adormit bustean.


Niciun comentariu: