www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

luni, 20 octombrie 2008

curs de ghid montan agmr

Mi-a spus Nicu din Bv ca ar exista un curs de ghid montan, recunoscut national. M-am intalnit si cu Nusu, care e instructor la acest curs, si mi-a spus ca e un curs serios...m-am gandit ca pentru ce fac eu cu copiii din tabere, mai ales pe prioada verii, mi-ar trebui o "patalama" la mana, asa ca m-am inscris (curs cu frecventa din 2 in 2 saptamani, 400euro, tine cam un an).

Prima etapa s-a desfasurat weekendul asta- 18,19octombrie.
Sambata
Intalnire la Caminul Alpin, 35 cursanti din toate partile tarii(salvamont Cluj, de prin Covasna, de prin Sibiu, Brasov mai multi si reprezentati din Bucuresti - unde deocamdata m-am regasit doar eu :D - multe glume legate de Bucuresti, in lipsa de bucuresteni asadar :) ) . Tura de sambata a fost urmatoarea: urcare caminul alpin, refugiul Costila, valea Galbinele, strunga Galbinele-Scorus, brana mare a Costilei, Brana Aeriana, coborare la refugiu Costila, Busteni. Tura frumoasa, mai ales ca am avut noroc mare cu vremea.

Duminica
Tura de catarat. O parte s-au dus la bolovanul prostului si creasta generalului pentru initiere, restul(cfeva mai avansati :D) am plecat in Animale unde am ocupat tot peretele , respectiv cate 2 echipe pe Caprioara, Iepurasul, Kangurul, Pantera Roz, Lupul cel Rau, Mielul. Nu-mi place deloc agllomerarea asta intr-un loc... eu am picat in echipa cu Camelia Mihailescu, o tipa de 43 ani din Campina, care s-a catarat la viata ei destul de mult. Traseul ales pentru noi = Kangurul =4B, fiind legate in coarda si cu Mihai Sima, trainerul nostru. Am mers 4 lungimi de coarda cap schimbat- eu cu Camelia- eu prima lungime care mi s-a parut fff lunga, ea a 2-a si a 3-a care erau mai scurte dar a3-a cam tare, si eu ultima portiune, de unde am facut rapel pe perete pana in poteca de unde am inceput traseul. Nu m-am mai catarat din iunie si pot sa zis ca am tras o mega frica cand stiam ca am de pus vre un picior la aderenta sau cand stiam ca e o distanta mare intre cuie (portiuni si cu 6 m intre cuie imi dadeau o viziune pesimista asupra vietii) . Tare nasol sa te dai cap, chiar si pe o mica poriune, dupa ce nu te-ai ai dat de mult timp (oricum nu m-am dat prea multe trasee in viata asta dar conteaza ca n-am mai vazut perete de ceva luni de zile...). Din regrupari vad masina lui Fane din Busteni, imi inchipui ca a venit cu Bubulu la catarat. Oripilati probabil de aglomeratia din trasee, s-au bagat intr-un traseu tare "Exodus". Ies din perete pe la 5 dupa amiaza si coborand pe poteca de sub trasee aud "piatra" si o ditamai piatra pe langa noi, scapase din Exodus :)) . Vorbesc cu Fane mai pe seara care-mi povesteste ce noroc au avut ei in aceasta zi ca au ajuns sa doarma acasa . Ma gandesc si eu ce frici am tras astazi ca si cap in traseu. Ma bucur ca Dumnezeu e mare...si ne vede pe toti.

Din pacate nu am facut poze....am uitat aparatul acasa.